Snackseistaan tunnettu Estrella löi Pariisin kesäolympialaisten alla hynttyyt yhteen Suomen olympiajoukkueen kanssa ja ryhtyi Pohjoisen tähtien viralliseksi yhteistyökumppaniksi. Kumppanuus lanseerattiin syksyllä 2023, mutta sitä hyödyntävä kampanja toteutettiin kesä-elokuussa 2024. Sen tehtävänä oli tuoda Estrella, olympiajoukkue sekä urheilu yhteen kiinnostavalla, laajaa kohderyhmää kiinnostavalla tavalla.
Tavoitteena oli tarjota katsojille ainutlaatuinen tapa seurata kisoja sekä luoda viihdyttävää ja osallistavaa sisältöä erityisesti nuorille aikuisille. Kampanjan keulakuvaksi valittiin MC Solonen, tunnettu räppäri ja viihdyttäjä, jonka tyyli ja energia sopivat erinomaisesti Estrellan brändiin.
Vaikka kampanja rakentui olympialaisten ympärille, sillä haluttiin puhutella myös heitä, jotka eivät välttämättä ole kiinnostuneita urheilun seuraamisesta. Tärkeintä oli viestiä iloa ja yhdessäoloa. Estrellalle luontevin paikka olla mukana urheilun maailmassa on tietenkin kotien kisakatsomot.
Solosen Selostamo yhdisti perinteisen kisakatsomon, livelähetykset ja someviihteen ainutlaatuiseksi kokonaisuudeksi. Tavoitteena oli luoda sisältöä, joka tavoittaa kohderyhmän monikanavaisesti ja sitouttaa heitä pidemmäksi aikaa brändin pariin.
Voimmeko auttaa teitä markkinointikampanjan rakentamisessa?