Aiemman sivuston epäintuitiivinen navigointi edellytti merkittävää panostusta käyttäjäkokemuksen parantamiseen ja tiedon helppoon löydettävyyteen.
Hakukoneoptimoinnin (SEO) osalta tavoitteena oli korjata URL-rakenteisiin liittyvät haasteet ja mukauttaa sivusto vastaamaan paremmin hakukoneiden vaatimuksia.
Konversio-optimoinnilla (CRO) pyrittiin tehostamaan käyttäjäkokemusta ja ohjaamaan potentiaalisia asiakkaita sujuvammin kohti konversioita. Lisäksi paikallisten sivujen epätasapaino suhteessa globaaliin sivustoon vaati korjaamista ja niiden asianmukaista huomioimista.
Avidly lähestyi Frameryn verkkosivuston uudistusta kokonaisvaltaisesti, alkaen perusteellisesta tutkimus- ja suunnitteluvaiheesta. Projekti sisälsi Frameryn taustamateriaalien syvällisen tarkastelun, WordPress-sivuston teknisen auditoinnin, käyttöliittymän-/käyttökokemuksen auditoinnin, ostopolkuanalyysin, kilpailija-analyysin sekä verkkosivuston kehityssuunnitelman laatimisen.
Projektin tulosten pohjalta Framery päätti siirtää verkkosivustonsa ylläpidon Avidlylle. Ylläpidon siirron yhteydessä Avidly toteutti teknisen auditoinnin pohjalta tarvittavat korjaus- ja muutostyöt.
Sivuston käyttöliittymä uudistettiin tukemaan WordPressin Gutenberg-lohkoeditoria, jotta Framery voi muokata sisältöään vapaasti ja visuaalisesti. Frameryn kumppani Leroy vastasi sivuston visuaalisuudesta ja käyttöliittymän suunnittelusta, ja Avidly tuki suunnittelua konsultoimalla sitä teknisen toteutuksen näkökulmasta.
Uudistettu verkkosivusto toteutettiin Avidlyn omalla avoimen lähdekoodin WordPress Full Site Editing (FSE) -lohkoteemalla. Uudistuksen myötä sivustolle toteutettiin muun muassa:
Sivuston jatkuva kehitys jatkuu edelleen retainer-mallin mukaisesti.
Frameryn verkkosivuston uudistus kulki käsi kädessä samaan aikaan toteutetun brändiuudistuksen kanssa. Brändiuudistuksen tarkoituksena oli varmistaa brändin visuaalisen ilmeen ja viestinnän saumaton yhtenäisyys. Verkkosivuston uudelleensuunnittelusta kehkeytyikin täysin uudistettu, uudelleenbrändätty verkkosivusto.
Uudistettu verkkosivusto on tuottanut merkittäviä tuloksia Framerylle. Ensimmäisen kuuden kuukauden aikana sivuston uudistus on parantanut käyttäjäkokemusta ja tehostanut konversioita, mikä näkyy selkeästi.
Tapahtumien määrän kasvu
Tapahtumien kasvu käyttäjää kohti
Aktiivisten käyttäjien määrän kasvu
Tiedostojen latausten määrän kasvu
Lomakkeiden lähetysten määrän kasvu
Liidien määrän tasainen kasvu
Uudistuksen myötä selkeitä parannuksia ovat vaivaton navigointi, joka huomioi erilaiset kohderyhmien näkökohdat, mobiililaitteille optimoitu käyttökokemus ja strategisesti sijoitetut CTA-painikkeet, jotka ohjaavat käyttäjiä tehokkaasti kohti konversioita.
Hakukoneystävällinen asiantuntijasisältö on puolestaan lisännyt orgaanista liikennettä kuukausittain.
Avidlyn tiimin tekninen osaaminen ja proaktiivisuus on erinomaista. He eivät ainoastaan toteuta pyyntöjämme, vaan myös haastavat niitä, esittävät parempia vaihtoehtoja ja validoivat ratkaisuja huolellisesti sekä tuovat esiin asioita, joita emme ole osanneet ajatella. Tämä iteratiivinen lähestymistapa varmistaa, että lopputulos on huippuluokkaa ja palvelee yhteistä tavoitettamme: sujuvaa asiakaskokemusta.Uudistettu sivusto on brändimme kivijalka ja luo vahvan mielikuvan Frameryn laadusta ja markkinajohtajuudesta. Erityisen vaikuttavaa on ollut orgaanisen liikenteen ja hakukonenäkyvyyden kasvu, jota on vahvasti siivittänyt sivuston kieliversioiden hallinta ja teknistä hakukoneoptimointia tukevat ratkaisut. Esimerkiksi Yhdysvalloissa olemme nyt toimialamme suurin toimija hakukonenäkyvyydessä, mikä ylitti kaikki odotuksemme.Olemme saaneet sidosryhmiltämme erittäin positiivista palautetta uudesta sivustosta. Käyttäjät kokevat, että oikean tiedon löytäminen on nyt vaivatonta. Avidlyn projektinhallinta oli ensiluokkaista, ja he varmistivat sivuston nopeuden ja suorituskyvyn teknisesti erinomaisella toteutuksella.
Voimmeko auttaa teitä verkkosivujen rakentamisessa?